Video-problem

Hej på er! Det är så att jag har ett litet problem. Jag har nämligen filmat min makeup collection men det blev inte så bra. Jag fick lägga alla lådorna på golvet och det blev inte som jag ville ha det. Så jag tänkte att istället för att göra det som en video, att jag kanske kan fota allt? Säg vad ni tycker, behöver verkligen hjälp..

Translation: Hello guys! So, I have bumped into a little problem. I have filmed my makeup collection video but it didn't turn out the way I want it to be. So here comes my question; would it be okay if I would post it here, with pictures and text instead? Tell m what you think, I really need your advice!

Comments
Posted by: Frida

Video är mycket roligare :/

Älskar din blogg!!

2011-01-22 @ 19:35:40
Posted by: sofia

GÖR EN VIDEO!

2011-02-05 @ 10:31:23
URL/Link: http://nilssonfia.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail address: (not published)

URL/Blogaddress/Link:

Comment:
Trackback
RSS 2.0