New York shopping list

Några av er kanske redan vet att jag ska till New York i Maj/Juni. Jag sa det i min ELF haul. Om ni inte visste det; JAG SKA TILL NEW YORK! WIHOOOO!
Men det jag ville berätta var att jag har skrivit en shoppinglista på saker jag ska köpa i USA. Lite sådana saker som är billigare där. Några grejer som blandannat står där är ett e.o.s lip balm, OPI polishes, lite Burt's bees lipbalm, ELF saker, och självklart MAC produkter. Detta är dock bara några (!!!) grejer av denna långa, långa lista. Och jag har bara börjat. Säg till om ni vill att jag ska kanske skriva den här på bloggen, och sen uppdatera den eftersom tiden går.
Translation: Some of you may already know that I am going to New York. And if you didn't know, well; I'M GOING TO NEW YORK! WIHOOOO!
But what I wanted to tell you was that I have a shopping list over stuff that I certainly wan't to get. For example, I have written down; e.o.s lipbalm, some OPI polishes. Yeah, kind of those things you have to pay a foooortune to get here in Sweden. Some of them are not even accessible here in Sweden. Tell me if you want me to copy it down and write it here and update it when I figure out something else I need (want?) to get.

Comments
Posted by: Tess

Hej! Kolla in www.newyorkshoppinglist.com om du vill ha tips affärer! Finns massa bra tips på grymma second hand butiker där du kan få tag på i stort sett nya designerkläder billigt!



Lycka till! /Tess

2011-01-31 @ 13:18:20
Posted by: Ellen

Skriv vad du ska köpa :)

2011-03-27 @ 17:32:11
URL/Link: http://myranellen.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail address: (not published)

URL/Blogaddress/Link:

Comment:
Trackback
RSS 2.0